En solig dag

Idag har jag jobbat kort dag. Det innebär jobb mellan 7-13. Helt ok tycker jag =)  Efter jobbet blev det en helt kravlös skritt tur på 60 min på en glad häst. Hon är brunstig just nu och är lite "tjorvig" för tillfället. Samma visa förra våren vid första riktiga brunsten. Tror hon känner av ägglossning eller nåt. Igår när vi tränade ville hon inte riktigt bjuda till som hon brukar så idag blev det bara en härlig,lugn skritt tur i skogen. Solen sken och fåglarna kvittrade. Underbart!! Imorgon är det hoppträning för JL. Tänkte inte åka först,men bestämde mig för att åka ändå. Blir hon "tjorvig" så avbryter vi bara,men av nån konstig anledning brukar hon inte vara det,även när hon är brunstig, när det är hinder med i leken..  knashäst.. =) Annars på hemmafronten idag har vi fått en fin,stor altandörr i tvrummet så nu kommer vi enkelt ut på altanen. Nu ska jag ta min obligatoriska joggingrunda,sen ska jag bada med Agnes. Tänkte försöka ta lite kort imorgon och lägga in. Kanske alltid nån som tycker det skulle vara kul =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja kön var inte så kul. Tur att jag hade med mig boken. ;)



Vad kul med träning. Hoppas att det går bra!

2010-04-27 @ 17:37:42
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback