Trött efter en lång dag

Idag har jag jobbat långdag,vilket innebär 7-16. Ingen bra start på dagen,då jag vaknade med tandvärk,men som tur var fick jag en återbudstid till tandläkaren och tack vare snälla arbetskamrater kunde jag ta lite kompledigt ohch åka dit. Var helt sne och bedövad resten av arbetsdagen,men hade inte ont =) Efter jobbet var det bara att ställa sig vid spisen och laga mat,sen kom mina snälla föräldrar och passade Agnes så vi kunde åka med Corall på hoppträning på LRK. Det gick ganska bra,men hon var lite "tjorvig". Mycket nyttiga övningar för hene så hon får upp styrkan. Nu är jag så trött så ögonen går i kors och imorgon är det ny arbetsdag,och efter det kommer massören till pålle.
Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: caroline

SV: Working collection har ingen speciellt bra kvalité tränsen görs i Indien och är i buffelläder om du vill ha kvalité ska du köpa deras dyrare kollektioner du får med andra ord vad du betalar för. Men det är ändå viktigt att använda bra tvål när man rengör för sadeltvål löser upp färgen...Butets sadeltvål tycker jag är bra:)

2010-04-28 @ 22:12:31
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback