Fullspäckad fredag

Ja,idag har det gått i ett. Började dagen med att jobba i stallet och dräktighetsundersöka ston. Undersökte ca 30 st,och de som skulle vara dräktiga var det fortfarande =)  Efter det åkte jag till Lidköping och kollade lite på de regionala tävlingarna. Precis när jag kom hade det hänt en otäck olycka på framridningen så ambulansen var där. Hoppas att det gick bra. Åkte på att hjälpa till att bygga om banan till 120 klassen,men det är bara kul att hjälpa till. Efter det var det veckohandling som stod på schemat,alltid lika tråkigt. Nu har jag precis varit ute och ridit och nu ska det bakas pizza,sen blir det fredagsmys! Vad gör ni i helgen? Tävlar,jobbar?




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbade lördag..

2010-08-31 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback