Städdag!

Idag har det varit en riktig städdag! Jag har högtryckstvättat stallet och Johan har högtryckstvättat huset.Resultatet blev bra på båda ställena! Alltid lika härligt när det är gjort! Huset blev faktiskt riktigt bra. Tvättade med algrengöring då det på vissa ställen på huset var alldeles grönt.. men det försvann,så nu är huset grått och fint igen. Annars har det varit en riktigt slö dag. Efter en sen,men trevlig kväll med goda grannar igår,så känns det idag.. =)  Ska ta med mig Agnes och Sture på en promenad nu och efter det ska jag rida ut en sväng. Ikväll tänkte jag börja packa husbilen oxå. I morgon bär det nog iväg på semester!

Ha,ha.. riktigt såhär såg det nog inte ut....



Kommentarer
Postat av: jeanette

härligt med nystädat stall :D

2010-08-03 @ 17:06:30
URL: http://jeanettez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback