Alltid i sista minuten...

Brukar ni skicka julkort? Idag har jag skrivit och skickat julkort.I sista minuten,så jag får hoppas att de kommer fram..Tänker alltid varje år att jag skulle strunta i det,men sen slutar det alltid med att jag skickar ändå =)  Har dragit ner på det rejält men det brukar ändå bli ca 30 st...
Skulle egentligen ha tränat idag men Linda är sjuk. Blev en tur i snön istället. Härligt var det! Helt lugnt och stilla och det snöade stora flingor. Dock hade jag på mig liiite för mycket kläder,men jag frös inte iallafall =)
Det andra fullblodet som vi köpt kom idag och hoppas att hon ska trivas. Hon ser väldigt fin och söt ut. Kort kommer imorgon. Galla Placidia heter hon och kommer från Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback