Beroende...

Av julmust är precis vad jag är!! Jag kan dricka hur mycket som helst och till vad som helst! Finns det nåt godare??!! Jag tror inte det! Vet inte hur många flaskor jag redan sörplat i mig.. =)  Det var dagens fundering ha,ha.. Annars har det varit en lugn dag. Vaknade till ytterliggare nån dm snö,bäst att fylla på med snö tycker nån däruppe.. vore ju väldigt trist om den försvann eller nåt. ;)  Jobbat kort dag och sen har jag och Corall pulsat snö. Härligt! Idag var det betydligare skönare,endast 8 minusgrader.
Imorgon blir det ev ridhuset så man kan rida lite mer seriöst.
Nej nu ska jag nog ta mig lite must och bänka mig framför tvn och vänta på bönderna.
Trevlig kväll!!

En GOD dricka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback