Julklappshandeln klar för i år!

Hur gött som helst! Alla klappar klara för i år och det är en vecka kvar till jul! Rekord för mig.. =)  Fixade klart allt igår och jag hoppas och tror att alla blir nöjda.
Var och hämtade det första fullblodet igår som vi köpt. Ett fint sto vid namn Premier. Verkar väldigt lugn och snäll. Kort kommer. Var och tränade Corall igår kväll. Jag red fram henne och Linda hoppade lite efter det. Hon var så fin min älskade häst. Jag red i snowjogger för jag åkte ifrån mina stövlar.. Inte det bästa att försöka komma till bra ridning i så mjuka skor med det gick ok.
Vad rider ni i för skor på vintern?

Klart!!



Inte de bästa ridskorna men varma och sköna   =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback