Tack snälla tomten!

Ja,jag kan då inte klaga på mina julklappar i år... Jag måste ha varit väldigt snäll! =)
Säcken innehöll ett dyon anatomiskt träns!! Kan inte tro att det är sant! Gud vad glad jag blev!! I hästväg innehöll säcken även en bok om som heter "Hästens hälsa och sjukdomar". Mycket bra!
I övrigt fick jag en jacka,en Everest parkamodell,röd. En obh nordica värmefilt (skön!!), underställ och en hel del pengar: Tack superdupersnälla tomten!
Annars har det varit en kass dag idag. Är ju ganska förkyld sen några dagar tillbaks och idag har jag även mått superilla. Har faktiskt legat i soffan och sängen hela dagen. Nu börjar jag piggna till...
Har smörjt in tränset nu så förhoppningsvis blir det premiär för det imorgon. ha.ha..
Hoppas ni oxå haft en bra jul och God Fortsättning till er alla!
Har tagit kort på allt jag fått men datorsladden vill inte fungera.. =(  I väntan på ny sladd blir det lite produktbilder lånade från google

Träns  Jag fick ett svart



Värmefilt   Myyyysig!


Jackan hittade jag ingen bild på. Kommer när nya sladden kommit...
Understället är ett vanligt svart,och pengar vet nog alla hur de ser ut.. =)
Boken hittade jag inte heller..

Kommentarer
Postat av: Sara ;P

Det låter bra de :)

vilken nivå tävlar ni på?

2010-12-25 @ 19:06:57
URL: http://saraborgbromee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej igen! :D Kunde inte låta bli att se att du frågade om pris på HV Polotäcket, jag ska ta hem sådana till nästa gång om du vill ha, kostar ca 700-800kr. :)

2010-12-25 @ 20:16:28
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej igen! :D Kunde inte låta bli att se att du frågade om pris på HV Polotäcket, jag ska ta hem sådana till nästa gång om du vill ha, kostar ca 700-800kr. :)

2010-12-25 @ 20:16:28
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

Vad kul att du fick tränset du önskade dig! :)

2010-12-26 @ 18:18:37
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback