Dagens efterlysning: SOLEN

Idag är det minsann ingen sommar... När jag gick upp 5.15 i morse var det 12 grader.. inte helt ok 24 juli. Brrr... Auktionen igår gick väl inget vidare.. Mycket folk som var och kollade men det var dåligt betalt för fina hästar. Av de 13 som vi visade var det 7 ägare som ropade tillbaks dom pga av att de fick för dåligt betalt.. Var helt slut igår kväll efter en dag med visning av häst,putsning,borstning mm så det blev en mkt lugn kväll i soffan framför tvn. Idag har jag jobbat,promenerat med pålle  och fixat i trädgården. Ikväll blir det fest,kommer inte bli så sen för imorgon kl 7 kallar plikten igen. har 5 arbetsdagar kvar innan 4 v semester och efter det 4 v tjänstledeighet för att jobba med unghästarna hemma. Hoppas solen vill lysa på mig nångång under semestern iallafall.. =) Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja usch vad kallt det var idag, regnet är jag glad för då vi gödslat gräsmattan. :P



Jag Hoppas du får många soliga & härliga semester dagar

2010-07-25 @ 11:24:11
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack :) Nästan lite skönt att inte åka och tävla i det här skräpvädret! ;)



Skönt med semester snart!

2010-07-25 @ 12:43:10
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback