Letat frisör och shoppat

Idag startade jag dagen med den vanliga joggingrundan med Sture och efter det en promenad med Corall. Vi gick en runda som tar ca 45 min och vi gick i bra fart. Härligt med lite extra motion,jag klagar inte =)  bara hon blir bra. Efter det har vi varit i Trollhättan,på Överby,och shoppat lite och letat frisör. Det fanns en salong som hade öppet och jag frågade om hon var frisör(de sålde även massa hudprodukter och smink) och det var hon sa hon,men hon klipper inte på söndagar. Finns ingen frisör som "får" göra det sa hon.  Visade upp min lilla "modedocka",hon skrattade gott men sa att hon tyvärr inte kunde hjälpa oss... Så imorgon får vi ta en sväng till stan och se om någon har drop in... Ikväll är det jobb som gäller,men imorgon är jag ledig. Ska hjälpa till med seminundersökningar hemma tror jag annars får vi se vad som händer. Trevlig söndag!

Shoppade denna idag. Ska ta bort påsar och mörka ringar under ögonen lovar de.. Nån som provat??


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du får berätta om den där funkar! ;)

2010-07-19 @ 15:15:18
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback