Tävling och kalas

Idag var det regional tävling i Essunga och Corall skulle starta i 110 och 120. Första gången i 120 sen 2007. På framridningen till 110 var hon fin och på "g" som hon brukar. På banan föll dock första hindret sen var hon jätte fin. Så 4 fel,det var bra. In i transporten några timmar sen dax för 120. Var inte sig lik på framridningen,slö och lite loj. Oengagerad. In på banan och facit blev 3 rivningar,12 fel. Hoppade utan glädje min prinsessa.. Inte halt eller nåt men lite "less". Ska få lite semester nu med bara kravlös skritt 1-2 veckor så kanske hon hittar sig själv igen. Är iallafall väldigt nöjd med dagen. Att hon river säger jag inte mycket om,hon stannar iallafall inte och det var ju första 120 på 3 år. Eftermiddagen har innehållit försenat 3 års kalas för Agnes. Mamma,pappa,syster med familj och farmor och farfar har varit här och firat. Nu är jag helt slut så nu blir det soffan för min del.

Duktig häst


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ah, okej. Då vet jag :) Har stått i det stallet för massa år sen, är mysigt. Tråkigt att hästen blev utdömd. :(



Kul med tävling! Synd att hon vart så loj i andra klassen bara, men kan inte värmen varit boven då?

2010-07-05 @ 09:51:55
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

Tack i förhand!

2010-07-06 @ 17:47:30
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback