Tömkörning

Idag blev det tömkörning i paddocken. Hade tänkt rida ut men eftersom höskörden pågår för fullt är det väldig trafik på gårdsplanen och alla framfartsvägar är blockerade av stora traktorer,pressar och plastare så jag ville vara så lite i vägen som möjligt.. Tömkörningen gick iallafall finfint! Hon tycker det är så kul och jobbar bra! Var på 2 dagars kurs för Anders Eriksson 1-2 maj och det var väldigt bra! Kan verkligen rekommendera det om ni är intresserade av tömkörning. Imorgon ska jag jobba hemma med att hjälpa till med seminundersökningar. Imorgon kommer det ganska många hbl,vilket jag tycker är roligt som lite omväxling till alla travare. Det kommer bla ett cardento sto och hon är väldigt lik min häst,både utseendet och till sättet vad jag förstod på ägaren. Ska även ut och konditionsträna på fältet om de fått bort balarna.
Trevlig torsdag!

Min "idol" Anders Eriksson


Kommentarer
Postat av: Matilda - TATTINITÄVLING ! Vinn valfritt schabrak med matchande luva!

Bra idé! Tack :D Det ska jag verkligen göra. Har du tips på första utvärderingen/jämförelsen? :D

2010-07-08 @ 21:31:58
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback