Älskade,älskade häst!

Nu har det varit lite kasst med uppdateringen igen.. men,men.. I lördags var vi som sagt på bröllop och det var verkligen en kanonkul dag/kväll och natt! Vet faktiskt inte när jag hade så kul sist! Hellyckat och båda sa ja! =) I söndags var jag lite trött,men fick gjort lite i allafall. Var på presentöppning hos de nyblivna makarna och hemma hos mamma och pappa och grillade och hämtade Agnes som sovit där. På kvällen var jag ute och red i skogen. Igår var jag ledig och en kompis med barn var här och kollade in föl och umgicks lite. På kvällen var jag och Agnes och kollade när kompis Wilma red ponnyridning. Tyvärr verkade hon tycka det var roligare att klättra än att kolla på hästar. Senare på kvällen red jag i skogen en sväng. Idag har jag jobbat och sen var jag hos Linda med Corall. Hon hoppade henne och hon gick helt fantastiskt bra! Älskade häst! De hoppade lite olika övningar och avslutade med en bana som låg på mellan 120-130. Hon hoppade så bra idag! Linda var oxå nöjd! Alltid kul. Ska ta med kameran nästa gång hon hoppar. Kvällen tillbringades i badtunnan med Johan och Agnes. I morgon fyller lillpluttan 3 år och hon var väldigt förväntansfull när hon la sig. Varför går det inte lägga in bild nu då????? Grrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh badtunna! <3



- Japp, det vet jag ;) nu är vi verkligen i full gång! Träning på torsdag igen, pepp pepp! :D

2010-06-15 @ 23:43:46
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Precis :D jag älskar när man köper saker på rea ;D

2010-06-16 @ 18:08:49
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback