Fullspäckad söndag

Midsommar är över för denna gången,och i år firades hos goda vänner med god mat och dryck. Midsommarstång fanns men det blev dåligt med dans. Trevligt var det iallafall. I går kom vår gode vän Kevin hit som ska bo hos oss i en månad och arbete mad att preparera unghästar till auktion. Sen åker han hem till Kentucky ca 1 månad för att komma tillbaks i september. Han åker alltså ifrån Kentucky innan VM börjar och kommer hem när det är över. Han är glad att slippa "cirkusen".. Galning! =)   Idag har vi haft 3 års kalas för föräldragruppen här och det var pigga glada treåringar som fikade,badade,åkte traktor,cykel och hoppade studsmatta. I kväll har Amanda varit här och ridit Corall och det gick bra. Nu ska jag slänga mig i soffan och bara lata mig. Hoppas er helg varit bra!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Den sista bilden med tösen var ju så söt =)

Liten tjej på stor häst, då är barnen stolta.

Iallafall så brukar min dotter och son vara det, när dom får sitta på min stora häst. =)

2010-06-27 @ 20:25:37
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

tack :D gillar den jättemycket också ^^

2010-06-27 @ 21:27:28
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback