Glad Midsommar!!!

God morgon och glad midsommar! Ska strax åka iväg och jobba,så jag har varit ute och joggat med Sture nu på morgonen. Finns ingen bättre start på dagen. Underbart! Amanda,som skulle rida Corall igår,hade huvudvärk så jag arbetade henne på töm ca 30 min och det gick jätte bra. Det är verkligen nåt hon gillar och hon gör det bra. Idag får hon vilodag,bara gå i hagen hela dagen. Jag jobbar till 13 och sen ska vi till goda vänner och fira midsommar. Imorgon kommer Kevin,det ska bli lika kul som alltid. Glad Midsommar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Ja, när man känner att allt bara fallet på plats, knapparna fungerar och hästen verkar tycka att det är kul, då är det så jävla roligt, rent ut sagt!

Håller med, jag måste ha en liten "morot" för att hålla upppe motivationen, ett mål liksom. Så nu jäklar! ;)



Tack detsamma!

2010-06-25 @ 14:56:13
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Louise

sv;

- 1000-tack ! :D

2010-06-26 @ 20:21:56
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback