Gud vad kass jag är på att uppdatera...

Ja det kan man verkligen säga.. fy på mig,men jag hinner ju tusan inte =(   Min vecka i korta drag:
I måndags var jag med hästen hos min tränare och hon hoppade henne. Det gick sååå bra!! Hoppade en bana på 125 och hon var så fin och avslappnad. Fick mycket beröm =)  Hästarna har även gått ute nattetid hela vecka,fast de har gått på ridbanan på natten. Min häst blir nämnligen fet bara hon tänker på gräs,så nu går hon på gräs från 6-11 utan gräsmask,11-21 med gräsmask och natten på banan. I natt står de inne och de ska de göra imorgon natt oxå för på söndag är det tävling. I tisdags var jag bara ute och skrittade,hur härligt som helst. Var ute vid 21 och kunde rida i bara pike. I onsdags vilade hon,igår var jag ute och konditionstränade och idag har jag trimmat lite på banan och skrittat en liten tur i skogen. I morgon ska vi åka till Axevalla travbana på "På landet mässa". Det ska bli kul. Måste även in på Skara hästsport och köpa gräsbrodd. Annars har vecka bestått av jobb,trädgårdsarbete,fika och lek med goda vänner. Tycker att tiden bara rusar iväg,hinner inte hälften av det man skulle vilja...

Välbehövlig


Oxå välbehövlig





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska med åka till travet idag =)

Ser du mej så hälsa gärna =)

2010-06-05 @ 08:56:20
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Kul att jag hittade en till hästblogg :)



Tänkte se om du hade någon erfarenhet av betesreduceraren? Min häst blir tokfet på sommaren så jag har funderat skarpt på en sån, vill ju att hon ska få gå på bete iaf. Rider fullt hela sommaren, ändå tror folk att jag väntar föl på henne. Inte så kul. Skriv gärna om du har andra tips också.



Ha en fin dag!

2010-07-06 @ 12:16:57
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback