Kalas!

Ikväll har vi haft kalas för Agnes som fyllde 3 år i onsdags! Det var släkten på Johans sida som var här idag,min släkt är i Oslo i helgen. Bästa presenten var nog en efterlängtad cykel! Fick många andra fina presenter,men det var nog den bästa =)  Sen var det grillmat och tårta för hela slanten och alltihop avslutades med ett dopp i tunnan. Nu väntar soffan på mig. I helgen jobbar jag både lör och sön så det blir en lugn helg. På söndag ska jag åka med Corall till en kompis som ska låna henne och spela in en film som hon ska ha för att söka in till en utbildning. Hoppas hon sköter sig. Vad händer hos er i helgen?




Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så mycket, hon är underbar. =)



Hoppas att allt är bra!

2010-06-18 @ 21:07:31
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback