Sköna söndag!

Igår var det jobb hela dagen och efter det satt jag som klistrad i soffan! Gud så vackert bröllopet var! De såg så himla lyckliga ut! Grattis till Vickan och prins Daniel! På kvällen var jag ute och red. Det blev en härlig tur i skogen med mycket jogg. Kvällen avslutades i soffan framför "Sherlock Holmes". Den var helt ok. Idag har jag varit med hästen i ridhuset för en kompis ville låna henne till att spela in en film som hon ska ha när hon söker en utbildning. Både häst och ryttare skötte sig mycket bra. Hoppas filmen blir bra oxå och att hon blir antagen. Nu blir det lite lunch och i kväll ska jag jobba. Jobbar mellan 15.30 och 21.30,rätt så lugnt. Trevlig söndag allihop!


Kommentarer
Postat av: isabella björkman - hästbloggen med stort H.

bra blogg! :)

2010-06-21 @ 12:32:20
URL: http://ihb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback