Soldusch och shopping

Idag var jag ju ledig hela dagen,men har haft späckat schema ändå. Jag och Agnes har varit på språng hela dagen. Vi har hunnit med soldusch,fika på lindärva,Skara hästsport,blomsterlandet och coop. På skara hästsport köpte jag ett nosludd i fårskinn som jag har klippt sönder och satt fast på Coralls gräsmask,ett swarowaki pannband och ett Mias shabrak. Skulle egentligen bara ha ett nosludd men det andra fick följa med ändå.. Schabraket för det var så bra pris och pannbandet för det var så snyggt... Inte bra för mitt shoppingförbud inte... Hittade även JW nättäcke utanför butiken men som tur var fanns det inte i rätt stl.. =) På eftermiddagen har vi planterat blommor vi köpte och städat lite. Skulle ridit nu på kvällen men det bara öser ner ute så hon får sin vilodag idag. Är lit orolig för minfejksolbränna dock.. Det blev väääldigt brunt,men det måste väl dämpa sig till på lördag eller?? Nån som vet??!!

Dagens fynd


Kommentarer
Postat av: Caroline

"Solduschen" försvinner ju ju mer du duschar, akta så du inte blir fläckig, när du tvättar dej med tvålen.

Jag provade det för ett tag sen, så himla fin färg det blev =)



Ha,ha låter lite knäppt när jag skrev om tvålen, men du fattar vad jag menade...ha.ha =)



2010-06-09 @ 08:07:41
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ååå är han på språng alltå den lille hehe. ;)

Hoppas verkligena tt de speedar på med Cardentosperman från skåne. Veterinärnen var RÄTT otrevlig. Fast VDL-mannen var supertrevlig så han skulle speeda på henne.

Du kan ju inte berätta om pannbandsshopping utan att visa bild?! HALLÅ!! hehe. ;)

2010-06-09 @ 10:12:13
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: caroline

SV: tack, du kan ju alltid be dom sy upp ett med den färgcombon;)

2010-06-11 @ 17:46:44
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Snyggt schabrak, färgerna hade passat mej perfekt ;D

2010-06-14 @ 22:23:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback