Tjejträff och "skvaller"

Igår var "mina" tjejer här på kvällen och vi åt som vanligt soppa och en smaskig dessert. Vi är 6 tjejer i varierande ålder,från 34-45 år som träffas ca varannan månad,och vi äter alltid soppa och pratar till långt in på natten. Det är så himla kul för alla är helt olika och har olika intressen och vi umgås nästan inte alls förutom när vi har dessa träffar. Men vi har så himla kul och så mycket att prata om. Igår bjöd jag på sparrissoppa och till efterrätt en helt underbart god hallonpannacottapaj. Båda smakade utsökt gott och vinet smakade fint det med. Nu skulle alla iväg och fira semester på var sitt håll,men vi ska försöka få till en partykväll innan sommaren är slut. Idag ska jag hämta björkris och blommor till min egensnickrade midsommarstång,den blev inte så fin men lite söt sådär =)  Amanda kommer och rider Corall i eftermiddag.Hon skulle kommit i tisdags men fick förhinder. Ska försöka få några nya kort då kanske. Ha en härlig torsdag så återkommer jag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback