Blåsigt

Nu har det varit kasst med uppdateringen,men det har varit fullt upp.. I lördags jobbade jag på dan,och sen la jag mig faktiskt och sov några timmar. Skönt! På kvällen var det dax för Lidköpings stolthet,Arenan att få besök. Sparbanken firade 175 års jubileum och detta firades med uppträde av diverse artister. Trevligt! Agnes sov hos min föräldrar så på söndag fick jag sovmorgon! Sov ända till 8 ha,ha.. Fixade stallet och sen satte vi igång och städade huset,tvättade fönster och grejade i trädgården. Full fart! Erik,Lotta och barnen kom förbi på fika oxå. Trevligt! Han även med att åka och träna med pålle. Markarbete blev det och det gick finfint! Idag har hovslagaren varit här och dagens ridpass blev ett konditionspass på fältet. Trots blåst gick det mycket bra! Måndag bjuder som vanligt på CSI,mitt favoritprogram alla kategorier. I morgon ska jag jobba hemma innan det är dax för mitt vanliga jobb på kvällen. Trevlig måndag mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback