En bra dag!

Äntligen verkar sommaren vara här,eller iallafall på väg! Strålande sol och värme! Det gillar jag! Idag har jag jobbat långdag och när jag kom hem planterade vi i trädgården och fixade med altanen. Johan gjöt den tredje stolen,bara 5 kvar.. det blir skit bra och ingen lär ju sno dom iallafall.. Stolarna väger ca 80 kilo, och bordet,som han formade av idag, väger ca 300 kg. Efter att jag nattat Agnes gick jag ut i stallet och red en härlig runda. Kunde rida i bara tröja =)  Det blev en lugn tur. Var och tränade markarbete igår och imorgon är det dags igen så jag bara joggade henne idag. Det gick finfint. Ska anmäla till tävling i Gäsene nästa söndag oxå. Kul,kul!  Nu ska jag ge Johan ett fotbad,lovade det i ett svagt ögonblick förut,men det är han värd så som han sliter med hästar,trädgård och hus. Trevlig lill lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv;

- Hoppas du tycker om det du læser då ! Den finns i butik næsta vecka !

2010-05-20 @ 09:46:14
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback