Ledig dag och ladda för tävling

Idag har jag varit ledig från jobbet,men hjälpt till hemma med veterinärundersökningar. Har även hunnit med ett födelsedagskalas,där det bjöds på smörgåstårta. Det är nåt jag är väldigt svag för ha,ha.. Skrittade ut i skogen 50 min på kvällen och sen var det dax för bad av den "vita" hästen.. Hon var faktiskt vit inunder all smuts =)  Imorgon är det tävling i Lilla Edet. Har haft lite funderingar om det skulle bli start eller inte,då hon varit lite si och så det senaste i hoppningen men bestämde mig för att åka ändå. Har inga förhoppningar utan vi tar det som en träning. Det är Amanda som ska tävla och jag ska vara hästskötare.  Bilder från tävlingen kommer imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback