Raining cats and dogs

Ja,det kan man säga att det gör... Inget kul väder alls.. Men det går väl över,och det behövs ju trots allt regn nu. Inte så kul för hästarna som är på bete bara.. Idag har jag varit ledig och jag och Agnes har varit på Överby i Trollhättan och shoppat. Det blev en ny bilstol och lite vårkläder. En lunch hann vi oxå med. Hade en jätte mysig dag,jag och Agnes 3 år. Måste säga att de är för härliga i denna åldern ha,ha. Vi kunde även konstatera att Överby en vardag mitt i veckan är överfullt med mammalediga mammor med barnvagnar. Agnes såg bebisar överallt. Har även varit ute på en BLÖT ridtur.. Inte den härligaste ridturen,men det gick bra trots halv storm och ösregn. I morgon är det kristi himmelfärdsdag. Är det nåt ni firar?



Kommentarer
Postat av: Nina

Det känns typ som att det är november. Tråkigt. =(

2010-05-13 @ 18:56:11
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag firar med att dra på tävling haha. Ja vädret alltså...SUCK!

2010-05-13 @ 21:12:10
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback