Saknar

Åh,vad jag saknar min lilla docka nu.. Hon är med mormor och morfar hos min syster i Norge och firar 17:e maj. De har varit där sen i fredags och kommer hem imorgon. Typiskt nog jobbar jag kväll imorgon,men jag hinner nog krama på henne innan jag börjar. De skulle försöka komma iväg tidigt från Norge. Idag har vi även "firat" Sture som fyller 1 år idag. Hurra för honom! Vi firade med en långpromenad =)  Annars har jag haft en härlig dag. Hjälpt till i stallet,handlat,städat,planterat träd och joggat hästen. Hon var mkt fin dag! I morgon blir det markarbetesträning hos min tränare. Alltid lika kul! Vad har ni haft för er första dagen på veckan?

Saknad


Kommentarer
Postat av: Jeanette

åh förstår att du saknar henne

blir ett riktigt kram kalas när ni träffas

2010-05-18 @ 06:47:24
URL: http://jeanettez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback