Slö söndag

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringen igen.. Igår var jag på möhippa hela dagen+kvällen. Det är Johans bror som ska gifta sig så det var möhippa för Lotta. En mycket lyckad dag som startade kl 9.30 0ch slutade 2 i natt. Vi var 14 glada tjejer som hann med spökhuset i Grästorp,picknick hos Malin,paintball i Falköping,middag,bastu,bubbelbad,"kryddparty" på campingen och en utekväll på stadt. En mycket trevlig dag som kändes idag... =)  Idag har vi bara tagit det lugnt. Var på lidens handelsträdgård och köpte 4 träd som vi ska plantera i altanen,var på skara hästsport och lämnade tillbaks mina tretorn som gått sönder och fick middag hos svärmor och svärfar. i kväll har jag ridit och det gick bra. Red ut ca 70 min,konditionstränade lite. I morgon är det ny vecka som jag startar med en ledig dag. Eller jag är ledig från mitt "vanliga" jobb men ska hjälpa till hemma med hästarna. Trevlig söndag! Lägger in en bild på ett et sånt träd vi köpte.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åå vad är spökhuset i Grästorp för något? Låter spännande! :D

2010-05-17 @ 19:53:21
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback