TGIF

Äntligen fredag! Jag kan dock inte ta helg riktigt än,för jag jobbar imorgon oxå... men bara kort dag som skönt är =) Idag har det varit jobb och sen var det meningen jag skulle åkt och tränat,men det blev flyttat till på söndag. På eftermiddagen var vi och uppvaktade Amanda som tog studenten. Grattis till henne! Nu har jag precis kommit in från stallet,har varit ute och joggat Corall på fältet. Var liite orolig att hon skulle vara lite tittig pga att det typ blåser storm,men hon gick super! Duktig häst! Imorgon blir det en tur i skogen och på söndag blir det träning! Känner mig taggad! =)  Ha en riktigt härlig mysfredag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Tur det förvisso, att man vänjer sig :)



Tack detsamma, hoppas träningen går bra imon! Vem är det för förresten?

2010-05-08 @ 12:05:03
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Louise

sv:

- Ja, eller hur ! Dessutom blir det bara snyggare när det får några år på nacken !

2010-05-08 @ 16:44:06
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback