Trädgårdsarbete och tävlingsfundering

Idag har jag och mina hjälpredor varit ute och grejat i trädgården. Vi har kört bort sten,pinnar och rensat ogräs. Fick lite mer hjälp av min ena hjälpreda än av den andra.. =)
Hjälpsam


Mindre hjälpsam

Nu är vi klara i trädgården för idag,känns lite sjukt att klockan inte ens är 10,så då kan ni förstå hur tidigt vi började.. ha,ha
Resten av dagen blir det lite shopping,ridning och ev bad av pålle beroende på om vi tävlar imorgon eller inte.. Är anmälda till Gäsene imorgon,en 110,men vet ej om vi ska stryka. Hästen är i finfin form men finns lite som talar emot..
1: Johan jobbar och han är den enda som får dra släpet lagligt... Hästbilen är upptagen.
2: Vi får gå upp satans tidigt om han ska med,typ 4.30 om vi ska fixa stallet hemma först
3: Agnes får åka med. Inte för att det är ett problem egentligen,men känns sådär att släpa upp henne "mitt i natten"

Det är väl det som talar emot,men stryker vi åker vi nog till Uddevalla nästa helg istället och tävlar 100 och 110. Vi får fundera på det under dagen.
Trevlig lördag allihop! Förresten ska ni kolla schlager ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback