Äntligen ridhuset =)

Idag kom jag äntligen iväg till ridhuset =)  Tränade ett vanligt "dressyrpass" och det gick bra,förutom höger galopp som inte fungerade alls idag.. =/ Funderar på om låsningen har "halkat in" igen.. I skritt,trav och vä galopp arbetar hon på super bra,men i höger galopp så byter hon bara tillbaks till vä hela tiden och får jag henne i hö galopp så kör hon in baken och galopperar på sne. Det har ju verkligen kommit som en blixt från klar himmel,från en dag till nästa. Inte så konstigt om hon halkat eller sträckt sig i detta underlag som är nu. Det behövs ju inte så mycket mer än att hon halkar till för att det ska låsa sig igen sa ju veterinären i somras. Blir till att ringa Husaby imorgon. Ska även ta en tur till ridhuset imorgon för att känna på henne lite. Tråkigt om det är så,vi var ju på G nu ju.. Ja,ja jag ska inte måla fan på väggen nu som jag alltid gör.. =)
Älskling

Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-12 @ 10:49:08
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback