Förkyld onsdag

Snön låg allt kvar idag,men det var vindstilla! Underbart! Ljust,fint och rent! Det gillar jag! Dock är det ju världens kramsnö,så någon eller några minusgrader skulle inte skada. Det blev inget ridhus igår och idag hade Johan sin stora bil och det kändes inte så bra att dra släpet med volvon så jag väntar med ridhuset tills imorgon. Gav mig ut på skritt tur på plogade vägar istället,men det vallade ändå på mycket. Hoppas att snösulorna jag beställt kommer snart..  annars har det varit en ganska lugn dag. Är lite förkyld så känns bra att ta det lite lugnt. Nu på eftermiddagen har jag och Agnes kört Johan till Trollhättan,han tog tåget därifrån till Oslo för vidare resa till USA imorgon. Dax för hästauktion igen... =)
Ikväll blir det Bonde söker fru och till det glögg och pepparkakor! Kanske till och med lite grönmögelost på pepparkakorna.. MUMS!!!

Älskad häst


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin bild på er =)

2010-11-10 @ 18:35:40
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback