Grattis alla pappor!!

Idag är det fars dag och det har jag firat med att jobba =)  Johan är ju fortfarande i USA så honom får vi fira imorgon kväll och min pappa firade vi lite igår. Han passade ju Agnes i stort sett hela dagen så då tackade jag honom med gulaschsoppa och langos på kvällen. Såååå gott! Skulle jag kunna äta varje dag lätt =)  Igår var ju hästtandis här och fixade till tänderna på en del hästar. Corall kollade han oxå på,men han gjorde inget med henne. Hon var fin och jag trodde egentligen inget annat heller,men jag vill ändå kolla upp det varje år. Får ju passa på när han kommer. Idag ringde kl 5.20 och jag släppte ut i mitt stall och fodrade i de andra stallen innan jag åkte till mitt jobb. Agnes släppte jag av hos farmor och farfar. Där hade hon så kul så hon inte ville följa med hem när jag slutat. Corall får vila idag. Skrittade ut ca 60 min igår och hon var fin. Träning imorgon igen.
Nu ska jag tradera lite tror jag... =)

Såååå gottit!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, langos som är så gott!



Sv: Har en och en halv termin kvar. Och fort går det!

2010-11-14 @ 19:20:47
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: nea

vilken fin häst du verkar ha! :)

2010-11-15 @ 22:11:59
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback