Irriterande...

Inte nåt av inläggen jag skrivit i helgen har kommit upp här... grrrr!!!  Nu får jag skriva nån form av resumè istället.. Lördagen tillbringades mest inomhus med städ och fix. Corall fick vila,hade inte tänkt det egentligen men så fick det bli. På kvällen hade vi goda vänner här på mat och bad i tunna. Supermysigt! Blev lite sent så igår var man lite trött.. =)  Igår kväll var det löshoppning på LRK. Hade inte tänkt åka för jag skulle träna idag,men det blir uppskjutet till imorgon så då åkte jag. Hon var mer än pigg och tyckte det var väldigt kul.. Hoppetossa!! Fast hon sköter sig alltid iallafall. Värmde upp med ca 15 min tömkörning innan och det verkade som att det var bra. Sluthöjden var 140 cm. Medan vi var och löshoppade så bakade Agnes pepparkakor med mormor,så vi fick pepparkakor och mjölk när vi kom hem. Känns att det drar sig mot jul nu =)
Idag blir det ridhuset igen,tyvärr.. Skriver tyvärr för jag hade velat rida ut idag,men har bara brodd till hälften av hovarna så det får bli lite jogg i ridhuset. I eftermiddag blir det till att försöka få tag på brodd. Var slut i de två affärer jag besökte i fredags.. Får väl kanske bli en tripp till Skara.
Trevlig,snöig måndag på er!

Dumma blogg...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det har varit supermycket krångel med min blogg också. :(

2010-11-22 @ 15:28:18
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback