Rubrik i repris... Snöstorm!

Börjar redan bli trött på snön och vintern har väl knappt börjat.. Illa,illa.. Igår kom jag både till och från jobbet men idag var det stopp,så jag fick ta en hemmadag. Inte kul att sätta arbetskamraterna i klistret men idag gick det bara inte =)  Har hjälpt till hemma med hästarna istället och städat och röjt på gården. Corall har fått lite ofrivillig vila,för snösulorna har fortfarande inte kommit och bara en dåre ger sig ut med transport i detta vädret så hon får vila några dagar. Igår på vägen till jobbet låg flera bilar och större fordon i diket och det vore en MARDRÖM att köra i diket med transporten... Har det slutat blåsa på fredag får det bli en tur till ridhuset då,tidigast. Får hoppa över löshoppningen på söndag oxå,vill inte åka och hoppa när hon vilat nästan hela veckan.
Ikväll bänkar jag mig i soffan först framför bönderna och sen ska jag kolla in "Maria Wern". Har läst alla de böckerna så jag måste ju se om serien håller måttet.
Vad gör ni i "ovädret"?

Eva Röse som Maria Wern




Kommentarer
Postat av: emmy

den är bara maria wern

2010-12-08 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback