Satan vad kallt det är....

Har varit ute och skrittat ca en timme och fy satan vad kallt det är!!! =(  Termometern visar på 0 men det blåser ISKALLT.. Vad sjutton ska man ta på sig när det blir kallt på riktigt??  Idag var det underställ på och tjock dunjacka,men det hjälpte knappt.. Fy vad gnälligt det blev.. =)  Ridturen gick bra iallafall! Hon vilade efter massagen igår och idag blev det bara skritt. Stenhårt i backen. Imorgon ska vi åka och tömköra och på söndag blir det nog löshoppning tror jag.
Nu ska jag sätta fart och städa och sen blir det en joggingtur med Sture innan det blir tacogratäng och idol.
Vad gör ni en sån här kall och mörk fredagkväll?

Jag efter ridturen...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart har Uno Bohman mer träning?

Vet att han har på Onsdagar på Hanaskede?

Antar att det är Uno du ska löshoppa för, har för mej att jag har läst det förrut...

2010-11-19 @ 16:47:04
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vi har ätit tacos Mikael ska iväg på bandy strax

Jag ska mysa med Felicia en stund sen bilr det lite wow spel innan sängen jobbar i morgon. Ha en trevlig helg kram

2010-11-19 @ 18:14:06
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja han har varje Onsdag vad jag VET, men löshoppningen är ganska sen speciellt när man har barn, så vill man inte skaffa barnvakt när barnen sover eller ska somna.

Ja du vet ju hur det är...

Vilken tid har han löshoppningen på Söndagar?



Ha en trevlig helg.

Förlåt för långa kommentarer jämt,,ha,ha

2010-11-19 @ 19:36:16
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback