Snöstorm...

Ja idag är det inte nådigt väder ute... =(  Det snöar och stormar för fullt.. Känns inte ok.. =(  Skulle tränat nu på förmiddagen,men det känns inte bra att ge sig ut på vägen med transport trots fyrhjulsdriven bil och vinterdäck. Ok om det bara snöat,men här stormar det verkligen. Hoppas på att det lugnar sig till i eftermiddag eller ikväll för då tänkte jag åka till ridhuset ändå. Idag på stuteriet har jag hjälpt till att avmaska och vaccinera alla hästarna. Alla skötte sig bra,även småttingarna.
Helgen som gått har varit en super mysig,trevlig helg! =)  I fredags var Johans bröder med familj här och vi åt gott och hade trevligt och i lördags var fyra goda vänner här och vi åt oxå god mat,drack gott och badade i tunnan. Jätte trevligt och mysigt. Helgen avslutades med lite shopping på skara hästsport och löshoppning för Uno Bohman. Corall skötte sig exemplariskt som vanligt! Älskade häst!
Idag blir det till att kura inne och hoppas att vädret lugnar sig så jag kan åka till ridhuset en sväng. Egentligen tycker jag om snön,den har jag inget emot men jag HATAR blåsten...


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Ja, det är verkligen dåligt... Vilken lathet?!

Dessutom stod det i annonsen att det skulle skickas nytvättat... Hon måste ha världens sämsta tvättmaskin! ^^

2010-11-10 @ 09:31:32
URL: http://equilina.se
Postat av: Matilda

Ja vädret var helt galet igår! :S Kom du iväg till ridhuset?

2010-11-10 @ 13:19:02
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: caroline

SV tack, ja det känns väldigt skönt att slippa operera:)

2010-11-11 @ 15:47:06
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback