Väntar på hästtandläkaren

Har precis varit och lämnat Agnes till morfar där hon ska spendera dagen. Jag ska snart gå ut i stallet och fixa i ordning 42 boxar och förbereda för hästtandis besök. Han kommer nångång under dagen så det kan bli en låååång väntan =/  Han ska kolla på de äldre stona och de som fallit ur lite. Ska även kolla på min häst. Det gäller att passa på när han kommer hi,hi..
Var och tränade igår igen och igår var Corall sååå fin! Till och med höger galopp gick bra,så låsningen har nog inte kommit tillbaks peppar,peppar... Testade bara liiite hö galopp för att kolla lite annars var det mest travarbete. När jag var klar gick vi förbi en av Lindas hästar och då brunstade Corall väldigt,vilket jag inte märkt hemma så att hon var så strulig med hö galopp i torsdags kan ju ha berott på ägglossning.. Hon har varit lite känslig för det nångång vad jag kommer ihåg. Vi tränar på så får vi se. Idag blir det skritt i skogen.
Nu dax att ta på stövlarna och de starka armarna för nu ska det mockas!
Trevlig lördag trots trist väder!

Idag kommer tandis!   (lånad bild)


Kommentarer
Postat av: jeanette

hoppas allt gick bra idag med tandläkaren.

Så skönt att få sånt fixat D:

trevlig lördag kväll

2010-11-13 @ 16:16:16
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Louise -

sv;

- 1000-Tack ! :)

2010-11-14 @ 12:03:54
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Caroline

Får nog ringa till min granne (travtränaren) och fråga när deras tandläkare kommer.

Så jag kan gå dit med mina pollar. Vet att han brukar ha tandläkaren ute två gånger per år.

2010-11-14 @ 12:18:06
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback