Tömkörning mot ryggmassage

Idag har jag varit väldigt effektiv måste jag säga.. Gick upp vid 6.30 som jag brukar på helgerna,men min telefon hade inte ändrat tid så kl var ju 5.30.. Ut och springa morgonjoggen med Sture,släppa ut i mitt stall,mocka och fodra i de andra stallen. Kl 7.30 var jag inne igen,fram med frukost,frukost framför tv,dammsuga och torka golv,sen ut i trädgården och röja lite. Ta in studsmattan och kratta lite. Kl 11.30 var vi inne igen,dax för lunch sen tog vi faktiskt en lååång middagslur. Det var skönt hi,hi. Nu på eftermiddagen mutade jag Johan med en ryggmassage mot att han tömkörde Corall,och det gjorde han. Hon skötte sig mycket bra. Tömkörning är verkligen en favorit hos henne. Nu sitter vi i soffan och kollar på hoppningen på tv.
Hoppas ni haft en bra helg med mycket spöken.. =)
Obs!! Jag brukar verkligen inte vara såhär aktiv,därför var jag tvungen att skriv om det... ;)

Min stjärna



Kommentarer
Postat av: jeanette

Oj vilken fart fylld dag :D

hoppas du känner dej nöjd

2010-10-31 @ 21:30:18
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack! :D



HAHA så aktiv att du var tvungen att skriva om det. ;)

2010-10-31 @ 22:15:35
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback