Trött och väntar på CSI

Ja fy vad trött jag är.. blä... Bara väntar på CSI och sen är det raka vägen till sängen. Helgen har varit bra,men de går ju alltid alldeles för fort =/  I lördags jobbade jag och Agnes i stallet,tömkörde Corall och på kvällen var vi hos goda vänner. En trevlig dag! Igår var vi knappt utanför dörren,sprang med Sture på morgonen som vanligt annars var det inomhusaktiviteter hela dagen. Var riktigt ruskigt väder.. Idag har det varit jobb och sen ridning. Det gick bra. Imorgon får det bli en tur till ridhuset tror jag.
Väntar..

Kommentarer
Postat av: jeanette

ja vist går dagarna fort, men jag tycker det är lite skönt för då blir det snart vår igen ;)

2010-10-26 @ 16:18:39
URL: http://jeanettez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback