Kriterieauktion dag 1

Idag startar auktionen som har varit vårt mål med de hästar vi arbetat med under september månad. Auktionen går av stapeln på Scandic Infra City i Upplands Väsby,Stockholm. Jag får hålla mig hemma detta året,eftersom vi åker till Kentucky på måndag vill jag inte lämna bort Agnes nu oxå.. De hästarna som ska säljas idag åkte med lastbil kl 1.30 inatt. Visningen börjar kl 10 och första utrop är kl 16.30. Idag säljer vi 7 av "våra" hästar och imorgon är det 11 st. Idag säljer vi 6 hingstar och 1 sto. Jag får väl följa auktionen on line här ikväll. Spännande! De kan iallafall inte bli finare än de var när de åkte. Så som vi putsat och gnuggat på dom en hel månad =)  Avslutade allt med att bada alla 18 igår.. Gick bra men man hade simhud både mellan tårna och fingrarna =) Nu ska jag åka och träna lite med pålla och hoppas att hon är fin! Igår blev det en sväng på stubben och sen var hovis här och fixade hovarna. Återkommer med auktionsresultat om nån är intresserad!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till! :D

2010-09-30 @ 10:21:37
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: jeanette

Lycka till.

förstår att du stannar hemma :D

2010-09-30 @ 22:00:07
URL: http://jeanettez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback