Lördag och fortfarande sol

Ja,är nästan lite konstigt att det inte regnat på en hel vecka.. Undrar hur länge det håller i sig.. I går var det jobb som vanligt och efter det så var jag och tränade. Det gick helt super igår! Hon var så fin,så fin! Gick stadigt hela passet och höger galopp är så förbättrad att det är löjligt.. Nu kan jag inte fatta att jag tyckte den var ok innan jag kollade upp det.. Ja,ja som tur är är hon bra nu iallafall.. Kvällen igår spenderades i soffan. Nu på morgonen har jag ridit en runda i skogen. Helt underbart! Vilket väder!! Mina hästar går fortfarande ute på natten och kommer nog att göra det 1-2 v till om inte regnet kommer tillbaks. Idag kommer Kevin hit igen och Johan har åkt till Malmö för att gå på derbyt på jägersro imorgon. De har en uppfödning som är med. Monsterdrive,så det är bara att hålla tummen!  Jag ska jobba i hemvården ikväll,det var 5v sen sist. Ska bli lite kul. Jobbar imorgon hela dagen och efter det ska vi på kalas. Ska försöka skriva lite imorgon kväll. Nu blir det lite trädgårdsarbete tror jag!  Trevlig helg!!

Älskad häst

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Ja verkligen :)

2010-09-04 @ 11:01:23
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tjhoooo nu får du börja blogga igen. =)

2010-09-10 @ 09:58:16
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback