Trött,trött,trött......

Dålig update i två dagar nu,men jag jobbar på och hemskt att säga men jag är helt slut... Är så trött så jag skulle kunna somna stående om det vore så.. Hemskt att säga men jag skulle aldrig orka jobba heltid,ha häst och barn.. Vet att många har det så men det är inget för mig.. Har gått upp kl 5 för att hinna rida innan jobbet tis och ons,för det har varit fullt upp på eftermiddagen och kvällen. Kan ju inte begära att Johan ska vara med Agnes heller varje kväll för att jag ska rida. Det känns ju inte bra. Som tur är jobbar jag bara 100% september månad,sen går jag tillbaks till vanliga jobbet och 80%. Det passar mig helt perfekt! Slutar 13.30 nästan varje dag och jobbar kväll nån dag i veckan. Sen är jag oftast ledig minst en vardag i veckan oxå. Fy vad gnällig jag är.. Inte bra!   På jobbet har vi plockat in unghästarna som ska säljas och de sköter väl sig sådär... Vi har bara bundit upp dom än så länge och borstat lite på dom. Allvaret börjar nästa vecka när Kevin kommer. Igår var jag på kliniken med en fullblodshingst som skadat gaffelbandet. Det är lite allt möjligt man får göra.Då passade jag även på att stanna till på skara hästsport. Skulle inte ha nåt men kom ändå ut därifrån med nya tyglar(JW),grimma (JW) swarowski pannband och en hundborste att göra rent kardborre med.. Konstigt att det inte går att gå ut tomhänt =) I kväll har vi konditionstränat på stubben,det gick undan,tur hon är så snäll.Det är iallafall lite mysigt att hösten är här tycker jag! Man kan kura inne med gott samvete =) I morgon är det fredag! Gött!!


Detta kunde vara jag...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack :) Han älskar det ja, det märks inte att han är 18 år när man hoppar ;)



Haha, nä det är svårt att gå in i hästsportbutiken utan att få med sig nåt ut!



Trevlig helg!

2010-09-03 @ 23:55:54
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback