2010

JANUARI

Hela familjen är på en 10 dagars skidsemester i Sälen! Härligt!



FEBRUARI

Jag säljer min fina uppfödning Kungen. Det känns i hjärtat men det blir bäst så. Finns ingen tid för honom..
Amanda tränar Corall för Johan Lundh några ggr. Prövar även en gång för Anna Emanuelsson,men jag tycker inte den träningen passar Corall. Jag själv tränar på för Linda.



MARS

Jag fyller år! =)  Misstänker att sadeln inte passar längre. Lämnar in den för omvärmning. Tömkör under tiden.
Får tillbaks den två stl större. Sitter perfekt! Vi tränar på. Jag för Linda och Amanda för Johan.


APRIL

Tävlingsdebut!! Denna sker i Götene. CR i 90 och sjundeplacerad i 95! Kanonfin häst! Träffar en tjej som haft Corall på foder på tävlingen. Jätte kul!


MAJ

Sture fyller ett år! Tävling i Lilla Edet. Amanda red fel väg i 100 och fick 4 fel. Ett retligt pet i 110. Duuuktig pålla!
Fölen föds på löpande band på stuteriet och seminsäsongen är i full gång.
Altanen klar. Jag är på tömkörningskurs för Anders Eriksson en helg.


Här är några bilder på


JUNI

Agnes fyller tre år!! Bästa åresenten är en cykel. Tävling i Uddevalla. 0 fel i 100 och placerad i 110. Underbart med sommar!!




JULI

Tävling i Essunga årets (?) varmaste helg. 4 fel i 110 och 12 fel i 120. Kändes inte som vanligt.. =(  In till Husaby för koll och hade en låsning i ryggen. Blev behandlad,sen promenad 2v och skritt 2v. Svarar mycket bra på det. Jobbar på unghästauktion på Axevalla.



AUGUSTI

Vi åker till Öland på semester. Härligt men vädret är sådär. Gör inget,härligt med semester! Corall är igång igen,mycket finare än innan =)
Seminsäsongen slut för i år.



SEPTEMBER

Jobbar på Alebäck men unghästarna hela månaden. Det avslutas med auktion i Stockholm. Tränar på! Corall mycket fin.



OKTOBER

Åker till USA och kollar på ryttar VM. En riktigt bra resa. Börjar jobba på "mitt" jobb igen.


NOVEMBER

Tränar på. Fölen skiljs från sina mammor. Johan åker till USA på hästauktion.


DECEMBER

Tränar på. Massa härlig snö att rida i. Behöver inte känna panik för att det är mörkt när man rider ut på kvällen,snön lyser upp bra.
Agnes ger tomten sina tuttar. "Vi" köper i två fina fbl ston. Fbl hingsten Gloria de Campeao stallas upp på Alebäck.




Ja detta var en liten tillbakablick!

Enjoy

Har tyvärr inga nya bilder,å datorn fortfarande inte vill samarbeta... =(


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV ok:) kan du maila mig så tar vi det där

2011-01-05 @ 22:04:21
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Tack ska du ha!

2011-01-05 @ 22:23:58
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja det ska bli fantastiskt kul! :)

2011-01-05 @ 23:50:44
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

jaa han är verkligen jättesöt :)

2011-01-06 @ 00:05:41
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Jag gillar verkligen medryttarens kvaja, vete sjutton om jag inte behöver en till när jag ska igång igen sen! ;-)



Sv: Jag mår... Well crap, ärligt talat! Det börjar bli lite drygt och tråkigt... Och jag vill ju rida!! ^^

2011-01-06 @ 12:14:14
URL: http://equilina.se
Postat av: Åsa

Gott nytt år! :)



Sv: Ja det hoppas jag med, är så drygt det här. Vi vill ju komma igång!

2011-01-06 @ 21:26:27
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Älskar bild 3 uppifrån =D Sjukt fin! =D

2011-01-19 @ 17:50:45
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback