Nytt år!

Ja,nu är det redan 2 januari 2011! Jag fattar inte att tiden bara rusar så fort som den gör.. En bra sak är att man verkligen märker att det går mot ljusare tider. Igår tyckte jag att det var ljust längre än det brukar. Det hjälpte nog till lite att det var så klart oxå igår men ändå.. Härligt är det. Nåt som inte är så härligt är att det numera är isgata överallt efter det ONÖDIGA regnet och plusgraderna som kom på nyårsafton.. =( Inte bra,inte bra.. och snön har numera en riktigt hård skare..
I fredags var jag och tränade och det gick bara sååå bra! Kändes bra att avsluta året med en träning där många pusselbitar föll på plats! Nu hoppas jag att det fortsätter så detta året. Igår blev det ett tömkörningspass på ca 30 min och det gick oxå finfint! Kingsland tröjan jag köpte på Skara hästsport var SKITSTOR så den kunde jag inte ha.. Tog stl L,för jag har M på min KL jacka och den är något kort i armarna,men tänkte inte på att denna tröjan var unisex.. så Johan köpte den av mig så nu blir det nog Skara imorgon igen för att kolla in nån ny tröja. Johan är 2.01 och jag 1.74 och tröjan satt bra på honom så då förstår ni hur stor den var ha,ha..
Annars är det lugnt här idag. Ska ta bort allt julpynt (granen åkte ut igår) rida ut en sväng,och i kväll blir det jobb. Första passet för i år =)
Hur har ni det,är ni lediga i mellandagarna?

Skitstor...



Inte kul..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja de är hysteriskt stora! Jag är en 38 och har xxs i KL :s

2011-01-02 @ 13:06:35
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

är mkt konstigt att KL har så stora storlekar! jag har xs eller s i vanliga fall och xxxs eller xxs i KL. så onödigt liksom.

2011-01-02 @ 14:51:52
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Rebecca Joli

sv: Tack! ja han va fantastisk, en riktig hästkarl och jag är så glad att jag fått växa upp i ett stall med så sund syn på alla sorters hästar=) Har lärt mig mycket av honom och det är jag tacksam för, synd bara han inte fick leva längre, hade varit så kul om han fick var med nu och se mina hästar och fölet och allt... Men jag tror han finns med mig iaf! Hoppas det iaf...

2011-01-03 @ 08:45:03
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback