Tillbaks i vardagen

Nu är semestern slut och allt är som vanligt igen! Skönt tycker jag =) Igår var jag ledig så det blev mest städ och tvätt av alla skidkläder. Var även på vårdcentralen för min onda hals som inte vill bli bättre.. har haft ont i halsen sen veckan innan jul och det vill inte ge med sig.. Syntes inget så det blev halsodling och blodprov så får vi se. På kvällen var vi iväg till ridhuset för att tömköra som lite mjukstart efter vilan och hon var PIGG =)  men skötte sig bra som hon brukar. Har varit i ridhuset nu på förmiddagen oxå och idag blev det ett lugnt igångsättningspass med mkt serpentiner och slalom mellan koner för att mjuka upp henne. Red både i skritt och trav och hon kändes väldigt fin =)
Nu är det promenad med Sture som står på schemat och ikväll är det jobb.
En tråkig "dagens"..
Häst:
Svart Prestige Versailles
Sprenger BB stigbyglar
Magplattegjord från Knights
Blått Equiline octagon schabrak med rosa och vit passpoal
Mattes pad
Svart Dyon anatomiskt träns
Gummityglar JW
Sprenger turnado bett
Gråa Eskadron Flexisoft
Svarta Eskadron boots med fårskinn
Jag:
Blå ridbyxor JW
Blå fleecetröja Agria
Röd MH jacka med Skara Hästsport logga
Svarta Tretorn advance
Svart Lamicell transfomer hjälm
Ja det är väl så vi brukar se ut =)

Kommentarer
Postat av: Lina S

SV: tack tack

2011-01-25 @ 11:44:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback