Lugn fredagkväll

Ja,ikväll händer inte så mycket här.. Vi verkade 28 föl på dagen och det gick i ett,sen hann jag faktiskt rida Corall innan jag hämtade Agnes på dagis. Det blev en skritt tur på ca 50 min. Härligt var det! Till och med solen visade sig,men det blåste en hel del. I eftermiddags var jag och A och köpte foder och handlade mat. Fler ä vi hade den iden att handla mat kan jag säga... Nu har jag landat i soffan,framför "Sagan om ringen", efter att ha varit pizzabud till de som kör halm. De trodde de skulle köra hela natten. Det gäller att passa på när det är uppehåll..  Vad strör ni med till era hästar?
Imorgon ska jag åka på clinic för Albert Voorn. Nån annan som ska dit?
Lagom underhållning en seg fredag

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, nu får jag ännu mer prestationsångest ;)

2010-08-20 @ 23:03:11
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg du har :D Allt bra? :)

2010-08-20 @ 23:26:27
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback