S E M E S T E R!!!!

Äntligen är det min tur att ha lite semester!! Synd bara att det redan är höst ute... =(  Idag har det verkligen regnat oavbrutet hela dagen,och som pricken över i började det även att blåsa nu ikväll... ja,ja skönt att vara ledig 4v iallafall. Efter de 4 veckorna har jag tagit tjänstledigt för att jobba med unghästar 1 månad så jag ska inte tillbaks till mitt vanliga jobba förrän i oktober. Känns lite konstigt,men kul att göra nåt annat ett litet tag. Ikväll trotsade jag regnet och skrittade ut en sväng. Corall skötte sig trots regn och blåst så det var en mysig tur trots allt. Har ni semester eller jobbar ni?

SEMESTER!!




Kommentarer
Postat av: Sofia

ja precis. tänk om vi bara kört på så hade han blivit riktigt dålig. känns skönt att jag känner honom såpass bra nu att man vet när det är fel.



jag har semester v 33-34. Två veckor kvar, som jag längtar haha. Hoppas det kommer bra väder igen!

2010-08-01 @ 10:50:47
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback