Ullaredstripp!

Igår eftermiddag packade vi husbilen och drog till Ullared,jag,Kevin,Johan och Agnes. Mest för att Kevin älskar Gekås,men jag tycker oxå om att gå där och handla en massa "skit". Slappade hela kvällen i husbilen och i morse var vi inne på Gekås 7.10. Helt sjukt,jag vet =)  Fick med oss en hel del. Kläder till Agnes,jaktkläder till Johan,flera mattor till huset,tavlor mm. I hästväg köpte jag e-vitamin,b-vitamin,ultrashield flugspray,2 piketröjor från jacson,keps från jacson och 2 nya back on track paddar. Nu ska jag baka en tårta till imorgon och sen bär det iväg ut till stallet för att förbereda inför tävlingen imorgon. Ut och rida,bada hästen,peta upp broddhålen och smörja läder. Härligt i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback