Måndag hela dagen

Idag har jag jobbat och varit och storhandlat.. det var jag och "några" andra som tyckte att det passade bra idag.. Hur mycket folk som helst.. Älskar att handla men inte mat då.. ;)  Eftermiddagen spenderades ute i trädgården. Johan gjorde klart altanen och jag och Agnes rensade i rabatterna och vattnade. Eller jag rensade och Agnes gjorde tårtor i sandlådan. Nu har jag precis varit ute och ridit. Dagen efter tävling brukar jag alltid rida ett "dagen efter tävlingspass" som jag så fyndigt kallar det. För mig innebär det skritt i skogen ca en timme eller tömkörning. Idag blev det skritt. Härligt var det! Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på CSI och äta glass. Imorgon är jag ledig. Härligt! Trevlig måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha ja den är riktigt snygg ;D

2010-06-08 @ 09:03:58
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Jag har egentligen inget emot att folk har åsikter, men man kan uttrycka det på ett snyggt sätt alt hålla det för sig själv ;-)

Tack så mycket, ja den är jättefin!!

2010-06-08 @ 10:38:08
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback