Dålig update och ledig dag!

Nu har det gått några dagar sen jag skrev.. Inte mycket har hänt,Johan är hemma från USA och jag har jobbat både mån och tisdag. Var och tränade i måndags och det gick sååå himla bra =)  Till och med hö galopp gick finfint. Igår tränade vi igen och det gick oxå bra,nästan lika bra som i måndags. Hästen är ju mer än ambitiös och vill göra allt rätt hela tiden. Inte lätt när piloten som sitter på är otydlig.. =/  Efter något missförstånd i galoppen gick det bra med den oxå. Fina,fina häst =)
Om en stund ska jag köra Agnes till mormor och sen ska jag ta mig en ordentlig skritt tur. Sen kommer hovis och fixar hovarna och i eftermidag kommer massören och masserar henne lite. Blir skönt för henne.
Nu ska jag fixa med sakerna jag sålt på tradera så de kommer till sina köoare. Ha en bra onsdag eller som man kan säga lill lördag!

Gammal bild på Corall. Man längtar lite efter sommaren,trots att vintern knappt börjat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback