Auktionen slut för vår del

Ja,årets kriterieauktion är slut för vår del,men fortsätter även idag och imorgon. Priserna igår var allt annat än bra,men alla "våra" blev sålda iallafall. "Vår" dyraste igår gick för 170 000:-. Idag ska jag och Agnes gå ut och greja lite i trädgården,kratta och plantera lite blommor. Ska även tvätta lite hästsaker som Corall ska ha med sig när hon är borta nästa vecka. Lite ridning blir det i eftermiddag när Johan kommit hem oxå. Börjar allt få lite resfeber.. Imorgon blir en hektisk dag. Agnes ska till mormor,Sture ska till Calle och Corall ska till Linda. Alla "barn" ska till var sitt ställe... =)  Tänkte även hinna städa imorgon. Vill alltid ha nystädat när jag åker bort,lite konstigt när man tänker på det.. Men skönt när man kommer hem iallafall =)

Dyrast igår  A.C.D.C


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Jag tror jag såg dig vid stigläderna och sadelgjordarna, men vågade inte hälsa. Fegis som jag är ha,ha. Fast jag är mest ute på lagret och plockar upp varor ur karongerna så kanske därför du inte ser mig..hi.hi =)



Väldigt snygg travare det är på bilden, förstår att den hästen blev såld.

Ha så kul på resan och du får jag plats i din packning..hi.hi =) avis något grymt mycket.

2010-10-02 @ 09:48:56
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: N

sv: tack :D

allt bra? :)

2010-10-02 @ 21:00:08
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback